04.06.2018 г. вышел
ежемесячный выпуск №239
июнь 2018 года

DVD "Юрист+Закон"
Законодательство Украины.
Цена 70 грн.


(044)223-85-36
(044)223-85-39
(050)330-54-00
(063)152-61-27
(068)201-77-62
e-mail:
cct.com.ua@gmail.com


Український портАл
Предприятия Украины


АВК-5 3.3.2 скачать бесплатно с официального сайта
авк3 авк5 авк-5 официальный сайт предоставляет обновление скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 созидатель
авк3 авк5 авк-5 3.1.1 ключ таблетка
авк3 авк5 авк-5 3.1.5 ключ
авк3 авк5 авк-5 3.1.6 ключ
авк3 авк5 авк-5 группа поддержки
авк3 авк5 авк-5 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.1.0 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.1.1 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.1.5 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.1.6 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.1.6 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.1.6 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.2.0 скачать бесплатно
авк3 авк5 авк-5 3.2.2 скачать бесплатно

13.07.2018

Мінінфраструктури наказом від 12.06.2018 N 267 зміни до Аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України.
Змінами розширено перелік випадків, коли збір за наднормативну стоянку не стягується.
Передбачено, що збір за наднормативну стоянку не стягується:
якщо затримка авіарейсу сталася з вини експлуатанта аеропорту або аеродрому;
якщо розміщення повітряного судна на території аеропорту здійснюється на підставі договору про надання послуг з користування місцями стоянок на пероні на визначений строк, укладеного між авіаперевізником та експлуатантом аеропорту або аеродрому.
Чинною редакцією відповідної норми визначено, що збір за наднормативну стоянку не стягується, якщо затримка авіарейсу сталася з вини працівників аеропорту.br> Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 05 липня 2018 р. за N 779/32231 та набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Кабмін розпорядженням від 11.07.2018 N 481-р затвердив план заходів на 2018 рік з реалізації Стратегії кібербезпеки України. План заходів включає 18 завдань за такими напрямами:
нормативно-правове забезпечення діяльності у сфері кібербезпеки (гармонізація законодавства із захисту державних інформаційних ресурсів, визначення вимог до проведення незалежного аудиту інформаційної безпеки об'єктів критичної інфраструктури, визначення критеріїв та встановлення порядку віднесення об'єктів до об'єктів критичної інфраструктури держави, формування переліку таких об'єктів тощо);
розвиток технологічної складової національної системи кібербезпеки;
налагодження співробітництва з міжнародними партнерами України;
налагодження процесу підготовки кадрів у сфері кібербезпеки.

НКРЕКП постановою від 21.06.2018 N 523 затвердила Правила організації звітності, що подається суб'єктами господарювання у сфері теплопостачання, які застосовують тарифи на транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами на принципах стимулюючого регулювання, до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Ці Правила визначають форми звітності, пояснення щодо їх заповнення, терміни, періодичність та способи подання цієї звітності до НКРЕКП та відповідних територіальних органів НКРЕКП.
Правила поширюються на суб'єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність у сфері теплопостачання, що підлягає державному регулюванню НКРЕКП, та які застосовують тарифи на транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами на принципах стимулюючого регулювання.
Постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її опублікування в офіційному друкованому виданні - газеті "Урядовий кур'єр".

12.07.2018

Рада ухвалила Закон про правовий статус осіб, зниклих безвісти.
Народні депутати підтримали в другому читанні і в цілому законопроект, який визначає правовий статус осіб, зниклих безвісти і забезпечує правове регулювання выдносин, пов'язаних зі встановленням і обліком, їх розшуком і соціальним захистом таких осіб і їх родичів. Відповідний Закон "Про правовий статус осіб, зниклих без вісті (проект № 5435) прийнятий ВР сьогодні, 12 липня. Документом вводиться в законодавство поняття "особа, зникла безвісти" у контексті міжнародного гуманітарного права. Також Закон закріплює право людей знати про долю своїх зниклих родичів, визначає процедуру розшуку осіб, зниклих безвісти. З метою розшуку осіб, зниклих без вісті у зв'язку з озброєним конфліктом, буде створено Комісію з питань осіб, зниклих безвісти, - орган, що відповідає за з'ясування долі і місцезнаходження таких осіб. Комісія є держателем Єдиного реєстру даних про осіб, зниклих безвісти. У реєстр планується внести інформацію, необхідну для розшуку таких осіб, яка збиратиметься з метою встановлення їх місцезнаходження і ідентифікації непізнаних останків. До складу Комісії увійдуть представники центральних органів виконавчої влади, Нацполіції, Генпрокуратури, СБУ і Омбудсмена. Комісія співпрацюватиме з усіма органами державної влади, міжнародними і громадськими організаціями, що займаються питаннями осіб, зниклих безвісти. КК доповнений статтею 146-1 "Насильницьке зникнення", згідно якої арешт, затримання, викрадення або позбавлення волі людини в будь-якій іншій формі, вчинене представником держави, в тому числі іноземної, з подальшою відмовою визнати факт такого арешту, затримання, викрадення або позбавлення волі людини в будь-якій іншій формі або приховуванням даних про долю такої людини чи місце перебування - караються позбавленням волі на строк від трьох до п'яти років.

На тротуарах не проектуватимуть люки і дощоприймачі. Новий ДБН В. 2.3-5: 2018 набуває чинності з 1 вересня
До державних будівельних норм введено норму про недопущення встановлення приямків від люків та дощоприймачів на пішохідних зонах тротуарів при новому будівництві, реконструкції і капітальному ремонті вулиць і доріг населених пунктів. Відповідна норма міститься в новому ДБН В. 2.3-5: 2018 "Вулиці і дороги населених пунктів" і набуває чинності з 1 вересня 2018 року. Згідно з цим ДБН, також вводиться обов'язкова норма з проектування вбудованих у бордюр дощоприймальних колодязів за наявності велосипедної смуги або спільного руху велосипедів і транспорту. На пішохідних тротуарах також не розміщуватимуть кіоски і рекламні конструкції. Згідно з цим ДБН пішохідні зони будуть проектуватися з урахуванням потреб людей з інвалідністю. Також Мінрегіон повідомив про введення обов'язкового проектування велосипедних доріжок, зменшення ширини смуг руху на дорогах, а також про скасування обов'язкового проектування сміттєпроводів і порогів у багатоповерхових житлових будинках, заборону організації парковок для автомобілів усередині нових житлових кварталів, дозвіл розміщувати підземні паркінги під закладами харчування, спорту, культури і охорони здоров'я, введення меж максимального поширення завалів, меж мінімальної і максимальної щільності населення у забудові, висоти житлової забудови, а також затвердив чотири нових ДБН: стосовно установ дошкільної освіти, навчальних закладів, вулиць і доріг, планування і забудови територій. Також заплановано дозволити скління балконів і лоджій вище за третій поверх при проектуванні нових і реконструкції існуючих житлових будинків. Крім того, зміниться призначення прибудинкових територій

ДФС про порядок оподаткування ПДВ операцій з постачання майнових прав
У випадку, якщо забудовник самостійно здійснює будівництво житла, то операція з реалізації майнових прав на нерухоме майно (квартири) для продавця (забудовника об'єкта житлового фонду) для цілей оподаткування ПДВ є операцією з першого постачання житла (об'єкта житлового фонду), яка оподатковується ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20%. У випадку, якщо забудовник здійснює будівництво житла силами підрядних організацій, то операція з постачання послуг із спорудження житла (об'єкта житлового фонду) для будівельної організації (надавача послуг - підрядника) є першою поставкою житла відповідно до пп. 197.1.14 ПКУ. Такі операції є об'єктом оподаткування ПДВ та оподатковуються ПДВ за ставкою 20%. Операції з подальшої передачі готового новозбудованого житла покупцям звільняються від оподаткування ПДВ згідно з пп. 197.1.14 ПКУ. Стосовно періоду з якого нараховується амортизація у податковому обліку У випадку, якщо квартира відноситься до основних засобів та не є невиробничим основним засобом у термінах, наведених у пп. 138.3.2 ПКУ, то амортизація такого об'єкта нараховується помісячно, починаючи з місяця, наступного за місяцем, у якому об'єкт основних засобів став придатним для корисного використання (п. 29 П(С)БО 7 "Основні засоби"). З огляду на це місяць, з якого починається нарахування амортизації на квартиру, як об'єкт основних засобів, не визначається Актом приймання-передачі майнових прав та чи оформленням права власності, а визначається документом (незалежно від його назви), що підтверджує початок використання квартири у господарській діяльності товариства. ІПК ДФСУ від 10.07.2018 р. № 3047/6/99-99-15-03-02-15/ІПК

Обмеження в 50 тис. грн не розповсюджується на розрахунки з оплатою праці
Суб'єкти господарювання мають право здійснювати розрахунки готівкою протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами: з фізичними особами - у розмірі до 50 000 (п'ятдесяти тисяч) гривень уключно. Це обмеження встановлено п. 6 розділу ІІ Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 р. № 148. ДФС в ІПК від 22.05.2018 р. № 2260/6/99-99-14-05-01-15/ІПК вже вказувала, що на її думку обмеження 50 000 грн. стосується виключно готівкових розрахунків між суб'єктом господарювання та фізичною особою за товари, роботи, послуги та таке обмеження не розповсюджується на розрахунки по виплатах, пов'язані з оплатою праці співробітників. Разом з тим, для отримання роз'яснення з порушених питань запропонувала звернутись до НБУ. В більш свіжій ІПК ДФС від 09.07.2018 р. № 3010/6/99-99-14-05-01-15/ІПК податківці знову переконують, що обмеження 50 000 грн стосується виключно готівкових розрахунків між суб'єктом господарювання та фізичною особою за товари, роботи, послуги та таке обмеження не розповсюджується на розрахунки по виплатах, пов'язаних з оплатою праці співробітників, матеріальної допомоги з тимчасової непрацездатності (в т. ч. допомоги по вагітності та пологах) та надання поворотної фінансової допомоги. Платник податку запитував стосовно виплати зарплати, допомоги з тимчасової непрацездатності (в т. ч. допомоги по вагітності та пологах), які виплачуються за рахунок як роботодавця так і коштів Фонду соціального страхування, та розрахунки з надання поворотної фінансової допомоги у сумі понад 50 000 гривень. Проте НБУ у листі від 22.05.18 р. № 50-0007/28247 вказав, що установлені вимоги поширюються на розрахунки за правочинами за участі суб'єктів господарювання, предметом яких є будь-які матеріальні та нематеріальні блага, які можуть бути оцінені в грошовій формі, у тому числі на видачу та повернення коштів під звіт, фінансової допомоги, виплати, пов'язані з оплатою праці. Тож наразі незрозуміло як роботодавцю не порушуючи встановлених норм виплатити суму декретних або ж зарплату разом із сумою компенсації за невикористану відпустку при звільненні, якщо ці суми перевищують 50 000 грн, а працівник немає можливості або ж не бажає отримувати їх на картковий рахунок в банку.

Верховний суд вказав, що товариство зобов’язане надати інформацію про свою діяльність у запитуваній формі
Учасник ТОВ оскаржив відмову товариства надати йому для ознайомлення завірені копії документів про його діяльність. Він просив зобов'язати ТОВ надати інформацію в такій формі та відшкодувати моральну шкоду. Місцевий та апеляційний суди відмовили у задоволенні позову виходячи з того, що чинним законодавством та положеннями статуту товариства передбачено, що ТОВ зобов'язане надати учаснику інформацію про діяльність, але не вказано обов'язок її надання у письмовому вигляді (у тому числі у формі завірених копій). Колегія суддів Касаційного господарського суду ВС задовільнила касаційну скаргу, за винятком відшкодування моральної шкоди. Суд зазначив, що ненадання ТОВ інформації про свою діяльність порушує право учасника товариства на інформацію і його корпоративні права. Відсутність в НПА визначеного варіанту надання інформації не може бути достатньою підставою для відмови надати її у запитуваному виді, адже така відмова є безпідставним обмеженням права вибору форми одержання інформації. Відповідну постанову у справі №904/3679/17 Суд прийняв 26.06.2018.

Отримання від співвласників ОСББ компенсації витрат на електроенергію не вважається нестатутною діяльністю
ОСББ звернулось до податківців за роз'ясненнями, чи не буде суперечити неприбутковому статусу об'єднання оформлення документів на оплату компенсації витрат за використану електроенергію співвласникам даного ОСББ. У відповідь фахівці ГУ ДФС у м. Києві в ІПК від 10.07.2018 р. № 3021/ІПК/26-15-12-03-11 повідомили, що оскільки ОСББ, котре звернулось із запитом, не є виробником електроенергії, отримує рахунки від ПАТ ДТЕК "Київські електромережі" на оплату за використану активну електроенергію, отримання оплати за компенсацію витрат на електроенергію від співвласників ОСББ не вважається нестатутною діяльністю. Відповідно, умови, яких ОСББ має дотримуватися, аби вважатися неприбутковою організацією (зокрема, пп. 133.4.2 ПКУ), не порушуються.

РРО: Із 26.06.2018 діють зміни до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою КМУ від 12.05.2004 р. № 601

НБУ встановив з 13 липня облікову ставку на рівні 17, 5 % річних, щоб повернути інфляцію у рамки цільового діапазону у 2019 році.
Підвищення облікової ставки затверджене рішенням Правління НБУ від 12 липня 2018 року № 443-рш "Про розмір облікової ставки". Попередній розмір облікової ставки на рівні 17% було встановлено із 02.03.2018.

МОЗ повідомляє, що було внесено зміни до Порядку вибору лікаря, що надає первинну медичну допомогу (набрали чинності 3 липня 2018 року).
Зокрема, лікар або реєстратор більше не зобов'язані виготовляти і зберігати копії документів, які надає пацієнт. Пацієнт при підписанні декларації відтепер має тільки показати один з документів, що посвідчують особу, та документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП). Зберігати тепер необхідно тільки один примірник декларації, підписаний пацієнтом. Інший примірник, як і раніше, залишається у пацієнта. Як і раніше, у випадку, якщо людина через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, цей документ не надається під час укладання декларації і цей пункт у декларації не заповнюється. Для ідентифікації особи у такому разі використовують номер документа, що посвідчує особу. Перелік інформації, що вноситься до декларації, скоротився. Відтепер декларація буде на одному аркуші, що зекономить час пацієнтів та лікаря на її заповнення. У декларації тепер не потрібно зазначати зареєстроване місце проживання пацієнта, оскільки пацієнт обирає лікаря незалежно від місця прописки. Також уточнене положення декларації щодо ознайомлення пацієнта з його правами як суб'єкта персональних даних. Пацієнт своїм підписом підтверджує добровільний вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, і достовірність наданих даних. До 1 січня 2020 року подовжили термін дії декларацій про вибір лікаря, які були підписані до 23 березня 2018 року. Тобто до початку національної кампанії з вибору лікарів. До цього часу пацієнт можуть подати нову декларацію про вибір лікаря. Але немає необхідності спеціально для цього приходити у заклад. Підписати декларацію можна під час найближчого візиту до лікаря. Декларації, укладені після 23 березня 2018 року, не мають кінцевого терміну дії. Їх переукладати не потрібно. Відтепер не лише у разі перетворення закладу охорони здоров'я у комунальне некомерційне підприємство, а й при поділі, виділі, приєднанні юридичних осіб-надавачів медичних послуг, раніше подані декларації залишаються чинними і вважаються поданими юридичній особі-правонаступнику за умови, що обраний пацієнтом лікар продовжує працювати у закладі. Таким чином, зміни в юридичному статусі надавача медичних послуг не будуть впливати на права пацієнта отримувати безоплатну первинну медичну допомогу в обраного лікаря.

ВС роз'яснив, що спадщина не визнається відумерлою тільки через те, що на неї не оформлено спадкові права
Суть справи: син спадкодавця оскаржив рішення місцевого суду від 2008 року про визнання відумерлою спадщини (земельної частки) та передачу землі у власність територіальної громади. Рішення суду було мотивоване тим, що спадкоємці не звернулись за оформленням спадкових прав. Апеляційний суд зайняв протилежну позицію, з якою погодилась колегія суддів Касаційного цивільного суду ВС. Він вказав, що спадкоємець фактично прийняв спадщину, оскільки жив із спадкодавцем на час його смерті. Правовідносини виникли 20 років назад, тому потрібно застосовувати діюче на той момент законодавство. Відповідно до ст. 549 ЦК УРСР вважається, що спадкоємець прийняв спадщину, якщо він фактично вступив в управління або володіння спадковим майном у шестимісячний строк з дня відкриття спадщини або подав протягом цього строку до державної нотаріальної контори заяву про її прийняття. Відповідну постанову у справі №20-55/2008 ВС прийняв 04.07.2018.

Уточнено Порядок реалізації заарештованих активів на електронних торгах
Відповідні зміни до Порядку реалізації арештованих активів на електронних торгах внесені постановою від 4 липня 2018 року № 531, яка набула чинності сьогодні, 12 липня.
Якщо ринкова вартість активу, який виставляється на повторні електронні торги, менше ніж вартість цього активу на перших електронних торгах, стартова ціна активу на кожних відповідних повторних електронних торгах не може бути зменшена від ринкової вартості на перших електронних торгах більш ніж на:
- 10 % - на перших повторних електронних торгах;
- 20 % - на других повторних електронних торгах;
- 30 % - на третіх повторних електронних торгах;
- 40 і 50 % - на повторних електронних торгах, що відбуваються в четвертий і в п'ятий раз (для рухомого майна).
Стартова ціна за результатами всіх повторних електронних торгів не може бути менше ніж 70 % для нерухомого майна та 50 % для рухомого майна виходячи з його ринкової вартості за звітом про оцінку на перших електронних торгах.

11.07.2018

Парламент прийняв закон про основні принципи і вимоги до органічного виробництва, обіг і маркування органічної продукції

Наказом від 7 червня 2018 року № 260 Міноборони визначило умови виплати грошового забезпечення військовослужбовцям ВСУ, Держспецтрансслужби та деяким іншим особам.

Розроблено зміни до операцій з такими марками та маркування алкоголю і тютюну

Оновлено Методичні рекомендації, якими керуються посадові (службові) особи органів ДФС при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок

НБУ змінив терміни опрацювання звітів аудиторів про результати оцінки якості активів банків

ВР прийняла закон, який розширює права землекористувачів

Продовжено строк дії нормативно-правових актів з атестації наукових кадрів.

Парламент схвалив фіскальну підтримку аграріїв можливістю переходу на четверту групу єдиного податку

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб рішенням від 31.05.2018 N 1508 затвердив зміни до Положення щодо організації продажу активів (майна) банків, що ліквідуються.

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб рішенням від 17.05.2018 N 1376 затвердив зміни до Положення про порядок складання і ведення реєстру акцептованих вимог кредиторів та задоволення вимог кредиторів банків.

Запроваджено новий порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок катастрофи на ЧАЕС, та іншим категоріям громадян

10.07.2018
Кабмін постановою від 04.07.2018 N 536 затвердив Технічний регламент рухомого обладнання, що працює під тиском.
Цей Технічний регламент визначає вимоги до рухомого обладнання, що працює під тиском, з метою забезпечення безпечності та обігу такого обладнання на ринку України.
Дія Технічного регламенту поширюється на:
нове рухоме обладнання, що працює під тиском, визначене в пп. 18 п. 5 Технічного регламенту, яке не було введено в обіг, для надання його на ринку;
рухоме обладнання, що працює під тиском, визначене в пп. 18 п. 5 Технічного регламенту, яке має маркування знаком відповідності цьому Технічному регламенту або Технічному регламенту пересувного обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабміну від 05.11.2008 N 967, для проведення періодичного інспектування, проміжного інспектування, виняткових перевірок і використання;
рухоме обладнання, що працює під тиском, визначене в пп. 18 п. 5 Технічного регламенту, яке не має маркування знаком відповідності Технічному регламенту пересувного обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабміну N 967, для проведення переоцінки відповідності.
Постанова набирає чинності через рік з дня її опублікування.

Кабмін постановою від 04.07.2018 N 535 затвердив Порядок добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядових рад державних унітарних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.
Порядок визначає засади добровільного страхування відповідальності керівників та членів наглядових рад державних унітарних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 % акцій (часток) належать державі, за збитки, завдані підприємству, товариству їх діями (бездіяльністю) під час виконання своїх повноважень.
Дія Порядку не поширюється на підприємства, товариства, щодо яких прийнято рішення про приватизацію, порушено провадження про банкрутство.

НКЦПФР рішенням від 30.05.2018 N 357 виклала у новій редакції Порядок визнання емісії цінних паперів недобросовісною та недійсною.
Цей Порядок визначає механізм визнання НКЦПФР емісії цінних паперів недобросовісною, зупинення розміщення цінних паперів та поновлення розміщення цінних паперів, а також порядок визнання емісії цінних паперів недійсною.
Дія Порядку розповсюджується на емісійні цінні папери, реєстрацію випуску яких здійснює НКЦПФР, крім цінних паперів інститутів спільного інвестування.
Зокрема, визначено, що підставами для визнання емісії цінних паперів недобросовісною є:
порушення емітентом вимог Закону "Про цінні папери та фондовий ринок", невідповідність поданих емітентом документів вимогам законодавства та/або неповнота інформації у поданих документах;
порушення встановленого законодавством порядку прийняття рішення про емісію цінних паперів;
внесення недостовірних, з розбіжностями між різними положеннями та/або неповних відомостей до документів, що подаються для реєстрації випуску цінних паперів, випуску цінних паперів та затвердження проспекту цінних паперів, звіту про результати емісії цінних паперів;
неодноразове грубе порушення емітентом прав інвесторів під час емісії цінних паперів.
Рішення зареєстровано в Міністерстві юстиції 26 червня 2018 р. за N 743/32195 та набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.

09.07.2018
Визначено механізм інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності
Мінрегіон наказом від 05.06.2018 N 130 затвердив Порядок інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності.
Цей Порядок визначає механізм інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги (крім послуг з постачання та розподілу природного газу і з постачання та розподілу електричної енергії) з обґрунтуванням такої необхідності виконавцями комунальних послуг, тарифи для яких встановлюються органами місцевого самоврядування.
Положення Порядку застосовуються при зміні цін/тарифів на комунальні послуги як за результатами перегляду тарифів і їх структури (або встановлення нових тарифів), так і за результатами перерахунку окремих складових тарифів (коригування тарифів).
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 26 червня 2018 р. за N 753/32205 та набирає чинності одночасно із введенням в дію Закону від 09.11.2017 N 2189-VIII "Про житлово-комунальні послуги", але не раніше дня його офіційного опублікування.

Затверджено Порядок складання та подання звітності про діяльність органів державної виконавчої служби та приватних виконавців
Мін'юст наказом від 23.06.2018 N 1979/5 затвердив Порядок складання та подання звітності про діяльність органів державної виконавчої служби та приватних виконавців.
Звіт за формою N 1 (піврічна) "Звіт про роботу органів та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів (крім рішень про стягнення періодичних платежів)" та звіт за формою N 2 (піврічна) "Звіт про виконання рішень щодо стягнення періодичних платежів органами та особами, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів" формуються в автоматизованій системі виконавчого провадження із статистичних даних, отриманих на підставі внесеної до Системи інформації за відповідні звітні періоди з накопичувальним підсумком (півріччя та рік).
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 26 червня 2018 р. за N 756/32208 та набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Оновлено Порядок попереднього узгодження ціноутворення у контрольованих операціях
Кабмін постановою від 04.07.2018 N 518 виклав у новій редакції Порядок попереднього узгодження ціноутворення у контрольованих операціях, за результатами якого укладаються договори, що мають односторонній, двосторонній та багатосторонній характер, для цілей трансфертного ціноутворення.
У документі прописано механізм узгодження критеріїв, за якими визначатиметься відповідність умов контрольованих операцій, що здійснюються або будуть здійснені великим платником податків, принципу "витягнутої руки".
Крім цього, Порядок визначає, зокрема, процедуру подання та розгляду заяви про проведення процедури попереднього узгодження ціноутворення; перелік документів, подання яких є необхідним для проведення такої процедури, підстави для її припинення, внесення змін до договору, продовження строку або дострокового припинення його дії.

Затверджено Положення про організацію бухгалтерського обліку, бухгалтерського контролю під час здійснення операційної діяльності в банках
Нацбанк постановою від 04.07.2018 N 75 затвердив Положення про організацію бухгалтерського обліку, бухгалтерського контролю під час здійснення операційної діяльності в банках України.
Зокрема, Положенням визначено, що банк зобов'язаний забезпечити:
документування всіх операцій, що здійснюються його відокремленими підрозділами (складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку);
своєчасне, повне та достовірне відображення в регістрах бухгалтерського обліку всіх операцій, які здійснюють його відокремлені підрозділи;
дотримання відокремленими підрозділами вимог облікової політики банку;
виконання відокремленими підрозділами потрібних процедур внутрішнього контролю;
формування та зберігання відокремленими підрозділами первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, звітів відповідно до вимог законодавства України;
формування звітності в розрізі відокремлених підрозділів;
надання інформації в розрізі відокремлених підрозділів банку зовнішнім користувачам (Нацбанку, органам статистики та іншим органам відповідно до вимог законодавства України).
Постанова набрала чинності 7 липня 2018 року у зв'язку з її опублікуванням на офіційному веб-сайті Нацбанку від 06.07.2018 р.

Внесено зміни до Порядку реалізації арештованих активів на електронних торгах
Кабмін постановою від 04.07.2018 N 531 вніс зміни до Порядку реалізації арештованих активів на електронних торгах.
Так, уточнено, що якщо ринкова вартість активу, який виставляється на повторні електронні торги, визначена за результатами проведеної оцінки на відповідних повторних торгах, є меншою ніж вартість цього активу за звітом про його оцінку на перших електронних торгах, стартова ціна активу на кожних відповідних повторних електронних торгах не може бути зменшена більше ніж на:
- 10 % його ринкової вартості за звітом про оцінку на перших електронних торгах - на повторних електронних торгах, що відбуваються вперше;
- 20 % його ринкової вартості за звітом про оцінку на перших електронних торгах - на повторних електронних торгах, що відбуваються вдруге;
- 30 % його ринкової вартості за звітом про оцінку на перших електронних торгах - на повторних електронних торгах, що відбуваються втретє;
- 40 та 50 % його ринкової вартості за звітом про оцінку на перших електронних торгах - на повторних електронних торгах, що відбуваються вчетверте та вп'яте (для рухомого майна).
Раніше відповідною нормою було передбачено, що якщо ринкова вартість активу, який виставляється на повторні електронні торги, визначена за результатами проведеної оцінки на відповідних повторних торгах, є меншою ніж вартість цього активу за звітом про його оцінку на перших електронних торгах, стартова ціна активу на кожних відповідних повторних електронних торгах не може бути зменшена більше ніж на 10 % його ринкової вартості за звітом про оцінку на перших електронних торгах.

Внесено зміни до Порядку ведення Реєстру морських портів
Кабмін постановою від 04.07.2018 N 532 вніс зміни до Порядку ведення Реєстру морських портів України.
Згідно зі змінами до зазначеного Реєстру будуть вноситися також відомості про постачальників рідкого палива, що надають послуги у морських портах (повне найменування, місцезнаходження та поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону).

06.07.2018
Порядок збору та передачі даних щодо функціонування ринку електроенергії для оприлюднення на платформі прозорості ENTSO-E
НКРЕКП постановою від 19.06.2018 N 459 затвердила Порядок збору та передачі даних щодо функціонування ринку електричної енергії для оприлюднення на платформі прозорості ENTSO-E.
Цей Порядок визначає набори даних, доступ до яких необхідний для ефективного функціонування ринку електричної енергії, процедуру організації збору, оприлюднення та передачі таких даних на платформу прозорості ENTSO-E.
Платформа прозорості ENTSO-E - офіційний централізований інформаційний веб-ресурс ENTSO-E, що забезпечує вільний доступ до фундаментальних даних та інформації щодо виробництва, передачі, розподілу та споживання на ринках електричної енергії країн ЄС та Договірних сторін Енергетичного Співтовариства.
Порядок поширюється на оператора системи передачі електричної енергії, операторів систем розподілу електричної енергії, суб'єктів господарювання, що провадять діяльність з виробництва електричної енергії, зі встановленою потужністю одиниці генерації 1 МВт та більше, на споживачів з встановленою потужністю одиниць споживання 100 МВт і більше та на оператора ринку.
Постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її опублікування в офіційному друкованому виданні - газеті "Урядовий кур'єр".

Підписано Закон про нацбезпеку
Підписано Закон від 21.06.2018 N 2469-VIII "Про національну безпеку України", який визначає основи та принципи національної безпеки і оборони, цілі та основні засади державної політики, що гарантуватимуть суспільству і кожному громадянину захист від загроз.
Цим Законом визначаються та розмежовуються повноваження державних органів у сферах національної безпеки і оборони, створюється основа для інтеграції політики та процедур органів державної влади, інших державних органів, функції яких стосуються національної безпеки і оборони, сил безпеки і сил оборони, визначається система командування, контролю та координації операцій сил безпеки і сил оборони, запроваджується всеосяжний підхід до планування у сферах національної безпеки і оборони, забезпечуючи у такий спосіб демократичний цивільний контроль над органами та формуваннями сектору безпеки і оборони.
Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, за винятком окремих положень.

Антидемпінгові заходи щодо імпорту деякої карбамідо-формальдегідної продукції походженням з РФ
Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі повідомила про прийняте 2 липня 2018 року рішення N АД-392/2018/4411-05, згідно з яким застосовано остаточні антидемпінгові заходи щодо імпорту в Україну товару походженням з Російської Федерації, що має такий опис:
Карбамідо-формальдегідна смола, що може класифікуватися згідно з УКТЗЕД за кодом 3909 10 00 00.
Остаточні антидемпінгові заходи застосовуються строком на 5 років шляхом запровадження справляння остаточного антидемпінгового мита щодо імпорту в Україну товару, опис якого зазначено вище, з Російської Федерації у розмірі 39,94 %.
Остаточне антидемпінгове мито справляється у відсотках до митної вартості товару.
Рішення Комісії набирає чинності через 45 днів з дня опублікування цього повідомлення.

05.07.2018
Листом від 03.07.2018 N 31-0007/36159 Нацбанк надав інформацію щодо розміру середньозваженої процентної ставки за залученими депозитами (строковими та на вимогу) фізичних осіб в національній та іноземній валютах за II квартал 2018 року:

- в національній валюті - 10,76 % річних,

- в іноземній валюті - 2,24 % річних.

Підписано Закон від 21.06.2018 N 2473-VIII "Про валюту і валютні операції".
Закон визначає правові засади здійснення валютних операцій, валютного регулювання та валютного нагляду, права та обов'язки суб'єктів валютних операцій і уповноважених установ та встановлює відповідальність за порушення ними валютного законодавства.
Метою Закону є забезпечення єдиної державної політики у сфері валютних операцій та вільного здійснення валютних операцій на території України.
Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 7 місяців з дня набрання ним чинності.
З дня введення в дію цього Закону визнаються такими, що втратили чинність, Декрет Кабміну від 19.02.1993 N 15-93 "Про систему валютного регулювання і валютного контролю" та Закон "Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті".

04.07.2018
Державна служба України з питань праці у листі "Щодо призначення окремих осіб, що виконуватимуть функції служби охорони праці на підприємстві" від 19.02.2018 N 1216/4/4.4-ДП-18 розглянула питання щодо призначення окремих осіб, які виконуватимуть функції служби охорони праці на підприємстві.
На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до Типового положення про службу охорони праці, яке затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю.
Питання призначення окремих осіб, що виконуватимуть функції служби охорони праці на підприємстві, вирішується на розсуд роботодавця з урахування норм Закону "Про охорону праці" та Типового положення, зокрема в частині наявності відповідної підготовки з охорони праці та безпосередньої підпорядкованості роботодавцю.
Держпраці розглянула питання щодо призначення окремих осіб, які виконуватимуть функції служби охорони праці на підприємстві, та повідомила, зокрема, наступне.
На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до Типового положення про службу охорони праці, яке затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю.
Питання призначення окремих осіб, що виконуватимуть функції служби охорони праці на підприємстві, вирішується на розсуд роботодавця з урахування норм Закону "Про охорону праці" та Типового положення, зокрема в частині наявності відповідної підготовки з охорони праці та безпосередньої підпорядкованості роботодавцю.

03.07.2018
Нацбанк постановою від 26.06.2018 N 72 затвердив зміни до Положення про порядок проведення операцій, пов'язаних з розміщенням облігацій внутрішніх державних позик:
первинні дилери отримують можливість виконувати функцію брокера для своїх клієнтів, купуючи ОВДП при первинному їх розміщенні від свого імені, за дорученням та за рахунок своїх клієнтів;
надається можливість зарахування облігацій на власний рахунок первинного дилера у цінних паперах у разі несвоєчасного перерахування чи неперерахування коштів клієнтом;
збільшується строк, протягом якого можуть надійти кошти від учасників розміщення за облігації, з 2-х робочих днів до 5-ти робочих днів.

02.07.2018
НКРЕКП постановою від 21.06.2018 N 525 визначила ставку внеску на регулювання на III квартал 2018 року у розмірі 0,033 відсотки.

НКРЕКП постановою від 21.06.2018 N 526 визначила планову ставку внеску на регулювання на 2019 рік у розмірі 0,064 відсотки.

МОЗ наказом від 03.04.2018 N 610 виклало у новій редакції Правила зберігання та проведення контролю якості лікарських засобів у лікувально-профілактичних закладах.

Мінфін наказом від 15.05.2018 N 511 виклав у новій редакції Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Нові документи в "Зодчий"

ДСТУ EN 50363-10-2:2016 (EN 50363-10-2:2005, IDT).Матеріали для ізоляції, оболонок і зовнішніх покривів низьконапружних кабелів.Частина 10-2.Змішані компаунди для оболонок.Термопластичний поліуретан

ДСТУ IEC 60050-161:2003 (ІEC 60050-161:1990, ІDT).Словник електротехнічних термінів.Глава 161.Електромагнітна сумісність

ДСТУ EN 60811-509:2016 (EN 60811-509:2012, IDT).Електричні та волоконно-оптичні кабелі.Методи випробування неметалевих матеріалів.Частина 509.Механічні випробування.Випробування на стійкість до розтріскування ізоляції та оболонок ...

ДСТУ EN 60811-513:2016 (EN 60811-513:2012, IDT).Електричні та волоконно-оптичні кабелі.Методи випробування неметалевих матеріалів.Частина 513.Механічні випробування.Спеціальні методи випробування поліетиленових та поліпропіленових компаундів...

ДСТУ-Н Б EN 1991-1-1:2010 (EN 1991-1-1:2002, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 1.Дії на конструкції.Частина 1-1.Загальні дії.Питома вага, власна вага, експлуатаційні навантаження для споруд

ДСТУ EN 818-4:2014.Коротколанкові вантажопідіймальні ланцюги.Вимоги щодо безпеки.Частина 4.Стропи ланцюгові.Клас 8

ГОСТ 10616-90.Вентиляторы радиальные и осевые.Размеры и параметры

ГОСТ 21284-93.Глина бентонитовая для тонкой и строительной керамики.Метод определения механической прочности на изгиб

ГОСТ 23037-99.Заполнители огнеупорные.Технические условия

ДСТУ EN 12266-1:2015 (EN 12266-1:2012, IDT).Арматура трубопровідна промислова.Випробування металевих клапанів.Частина 1.Методи випробування під тиском та критерії приймання.Обов'язкові вимоги

ДСТУ EN 12591:2017 (EN 12591:2009, IDT).Бітум та бітумні в'яжучі.Технічні вимоги до дорожніх бітумів

ДСТУ EN 12831-1:2017 (EN 12831-1:2017, IDT).Енергоефективність будівель.Метод розрахунку проектного теплового навантаження.Частина 1.Теплове навантаження, Модуль М3-3

ДСТУ EN ISO 14116:2016 (EN ISO 14116:2015, IDT; ISO 14116:2015, IDT).Одяг захисний.Захист від полум'я.Матеріали, пакети матеріалів та одяг, що обмежують поширення полум'я

ДСТУ EN 14337:2017 (EN 14337:2005, IDT).Системи опалення будівель.Проектування та монтування електричних систем опалення приміщення прямої дії

ДСТУ ISO 1519:2015 (ІSO 1519:2011, ІDT).Фарби і лаки.Випробування на згин (навколо циліндричного стрижня)

ДСТУ EN ISO 17639:2016 (EN ISO 17639:2013, IDT; ISO 17639:2003, IDT).Руйнівні випробування зварних з'єднань металевих матеріалів.Макроскопічне та мікроскопічне оцінювання зварних з'єднань

ДСТУ-Н Б EN 1991-1-7:2010 (EN 1991-1-7:2006, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 1.Дії на конструкції.Частина 1-7.Загальні дії.Особливі динамічні впливи

ДСТУ-Н Б EN 1991-4:2012 (EN 1991-4:2006, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 1.Дії на конструкції.Частина 4.Бункери і резервуари

ДСТУ-Н Б EN 1993-1-10:2012 (EN 1993-1-10:2005, ІDT).Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 1-10.Властивості тріщиностійкості і міцності матеріалу у напрямі товщини прокату

ДСТУ-Н Б EN 1993-1-10:2012 (EN 1993-1-10:2005, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 1-10.Властивості тріщиностійкості і міцності матеріалу у напрямі товщини прокату

ДСТУ-Н Б EN 1993-1-7:2012 (EN 1993-1-7:2007, ІDT).Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 1-7.Пластинчасті конструкції при навантаженні поза межами площини

ДСТУ-Н Б EN 1993-1-7:2012 (EN 1993-1-7:2007, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 1-7.Пластинчасті конструкції при навантаженні поза межами площини

ДСТУ-Н Б EN 1993-1-9:2012 (EN 1993-1-9:2005, ІDT).Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 1-9.Витривалість

ДСТУ-Н Б EN 1993-1-9:2012 (EN 1993-1-9:2005, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 1-9.Витривалість

ДСТУ-Н Б EN 1993-6:2012 (EN 1993-6:2007, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 3.Проектування сталевих конструкцій.Частина 6.Підкранові конструкції

ДСТУ-Н Б EN 1994-1-2:2012 (EN 1994-1-2:2005, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 4.Проектування сталезалізобетонних конструкцій.Частина 1-2.Загальні положення.Розрахунок конструкцій на вогнестійкість

ДСТУ-Н Б EN 1995-2:2012 (EN 1995-2:2004, ІDT).Єврокод 5.Проектування дерев'яних конструкцій.Частина 2.Мости

ДСТУ-Н Б EN 1995-2:2012 (EN 1995-2:2004, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 5.Проектування дерев'яних конструкцій.Частина 2.Мости

ДСТУ-Н Б EN 1996-1-2:2012 (EN 1996-1-2:2005, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 6.Проектування кам'яних конструкцій.Частина 1-2.Загальні положення.Розрахунок конструкцій на вогнестійкість

ДСТУ-Н Б EN 1999-1-2:2010 (EN 1999-1-2:2007, ІDT).Зміна N 1.Єврокод 9.Проектування алюмінієвих конструкцій.Частина 1-2.Розрахунок конструкцій на вогнестійкість

ДСТУ EN ISO 3059:2016 (EN ISO 3059:2012, IDT; ISO 3059:2012, IDT).Неруйнівний контроль.Капілярний та магнітопорошковий контроль.Умови огляду

ДСТУ EN 457-2001 (EN 457:1992, ІDT).Безпечність машин.Звукові сигнали небезпеки.Загальні вимоги, проектування та випробування

ДСТУ EN 60811-203:2016 (EN 60811-203:2012, IDT).Електричні та волоконно-оптичні кабелі.Методи випробування неметалевих матеріалів.Частина 203.Загальні випробування.Вимірювання зовнішніх розмірів

ДСТУ IEC 60903:2008 (ІEC 60903:2002, ІDT).Робота під напругою.Рукавички з ізоляційного матеріалу

ДСТУ EN 61000-6-1:2015 (EN 61000-6-1:2007, IDT).Електромагнітна сумісність.Частина 6-1.Родові стандарти.Несприйнятливість обладнання у житловому і торговому середовищах та у виробничих зонах з малим енергоспоживанням

ДСТУ EN 61000-6-2:2015 (EN 61000-6-2:2005, IDT).Електромагнітна сумісність.Частина 6-2.Родові стандарти.Несприйнятливість обладнання в промисловому середовищі

ДСТУ EN 61643-21:2015.Пристрої захисту від імпульсних перенапруг низьковольтні.Частина 21.Пристрої захисту від імпульсних перенапруг, підключені до телекомунікаційних мереж та мереж сигналізації.Вимоги до робочих характеристик та методи випроб...

ДСТУ CLC/TS 61643-22:2015 (CLC/TS 61643-22:2006, ІDT).Пристрої захисту від імпульсних перенапруг низьковольтні.Частина 22.Пристрої захисту від імпульсних перенапруг, підключені до низьковольтних розподільчих систем.Принципи вибору та застосування

ДСТУ EN 62560:2016 (EN 62560:2012; EN 62560:2012/A1:2015; EN 62560:2012/AC:2015, IDT).Лампи світлодіодні з умонтованим пускорегулювальним пристроєм для загального освітлення на напругу понад 50 В.Вимоги щодо безпеки

ДСТУ ISO 6508-1:2013 (ІSO 6508-1:2005, ІDT).Поправка N 1.Металеві матеріали.Визначення твердості за Роквеллом.Частина 1.Метод випробування (шкали A, B, C, D, E, F, G, H, K, N, T)

ДСТУ EN 671-1:2017 (EN 671-1:2012, IDT).Стаціонарні системи пожежогасіння.Кран-комплекти пожежні.Частина 1.Кран-комплекти з напівжорсткими рукавами.Загальні вимоги

ДСТУ ISO 8491:2005 (ISO 8491:1998, IDT).Поправка N 1.Металеві матеріали.Випробування на згин зразків труб повного перерізу

ДСТУ ISO 8492-2002 (ІSO 8492:1998, ІDT).Поправка N 1.Металеві матеріали.Труби.Випробовування на сплющування

ДСТУ ISO 8494:2005 (ІSO 8494:1998, ІDT).Поправка N 1.Металеві матеріали.Труби.Випробування на відбортування

ДСТУ ISO 8495:2004 (ІSO 8495:1998, ІDT).Поправка N 1.Металеві матеріали.Труби.Випробування на роздання кільця

ДСТУ EN ISO 9606-3:2017 (EN ISO 9606-3:1999, IDT; ISO 9606-3:1999, IDT).Кваліфікаційні випробування зварювальників.Зварювання плавленням.Частина 3.Мідь і мідні сплави

28.12.2017.НПАОП 0.00-7.14-17.Вимоги безпеки та захисту здоров'я під час використання виробничого обладнання працівниками

30.01.2018.НПАОП 28.51-1.42-18.Правила охорони праці під час очищення деталей механічним способом

N 85 від 10.04.2018. "Про внесення змін до наказу Мінрегіону України від 08 серпня 2012 року N 403"

N 102 від 24.04.2018. "Про затвердження індексів балансової вартості об'єктів житлового фонду станом на 01 січня 2018 року"

N 117 від 16.05.2018. "Про затвердження Вимог та зразків щодо проектів повторного використання для закладів охорони здоров'я у сільській місцевості у сільській місцевості"

Нові надходження ДБН та ДСТУ

"Норматив™ PRO"

БУДІВНИЦТВО

Лист N 8/11-99-18 від 23.03.2018 р. Щодо договорів на надання послуг з вивезення побутових відходів

ДСТУ ГОСТ 23304:2012 Болты, шпильки, гайки и шайбы для фланцевых соединений атомных энергетических установок. Технические требования. Приемка. Методы испытаний. Упаковка, маркировка, транспортирование и хранение (ГОСТ 23304-78, IDT)

ДСТУ EN ISO 17637:2017 (EN ISO 17637:2016, IDT; ISO 17637:2016, IDT) Неруйнівний контроль зварних швів. Візуальний контроль з’єднань, виконаних зварюванням плавленням

ДСТУ EN ISO 14175:2014 Матеріали зварювальні. Захисні гази для дугового зварювання та різання (EN ISO 14175:2008;IDT)

ДСТУ EN 61180-1:2016 (EN 61180-1:1994, IDT) Методи високовольтних випробувань для низьковольтного обладнання. Частина 1. Терміни та визначення понять, вимоги до випробувань та методики

ОХОРОНА ПРАЦІ

ДСТУ EN 16767:2017 (EN 16767:2016, IDT) Арматура промислова. Клапани зворотні сталеві та чавунні

ДСТУ EN 14387:2017 (EN 14387:2004+А1:2008, IDT) Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові та фільтри скомбіновані. Вимоги, випробування, маркування

ДСТУ EN 12953-2:2015 (EN 12953-2:2012, IDT) Котли жаротрубні. Частина 2. Матеріали для частин котлів, що перебувають під тиском, та суміжне обладнання

ДСТУ EN 1037:2014 Безпечність машин. Запобігання несподіваному пускові (EN 1037:1995+A1:2008, IDT)

ДСТУ EN 280:2016 (EN 280:2013+А1:2015, IDT) Робочі платформи (риштовання) пересувні підіймальні. Проектні розрахунки, критерії стійкості, конструкція, безпека, перевірки та випробування

САНЕПІДНАГЛЯД

Порядок контролю за якістю послуг з харчування особового складу Збройних Сил

ДСТУ 8623:2016 Ревінь свіжий. Технічні умови

ДСТУ-Н GL 32:2015 Продукти харчові органічно вироблені. Настанови щодо виробництва, перероблення, маркування та продажу (GL 32-1999. Rev. І-2001, IDT)

ДСТУ EN 1230-1:2006 Папір і картон, що контактують з харчовими продуктами. Сенсорний аналіз. Частина 1. Запах (EN 1230-1:2001, IDT)

ДСТУ ISO 972:2008 Перець стручковий червоний, цілий чи змелений (порошкоподібний). Технічні умови (ISO 972:1997, IDT)

ПОЖ.БЕЗПЕКА

ДСТУ EN 50131-2-2:2012 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 2-2. Сповіщувачі охоронні пасивні інфрачервоні (EN 50131-2-2:2008, IDT)

ДСТУ EN 14637:2014 Будівельна фурнітура. Електричне управління фіксацією систем пожежних / димових дверних конструкцій. Вимоги, методи випробувань, правила застосування та обслуговування (EN 14637:2007, IDT)

Наказ N 275/600 від 03.04.2018 р. Інструкція щодо організації взаємодії між Державною службою України з надзвичайних ситуацій і Міністерством охорони здоров'я України

НАПБ 05.047-2016 Інструкція з організації роботи підрозділів пожежної безпеки Національної поліції України

НАПБ Б.06.011-2016 Перелік послуг і робіт протипожежного призначення

НАФТОГАЗ

ДСТУ EN 10216-4:2015 (EN 10216-4:2013, IDT) Труби сталеві безшовні для роботи під тиском. Технічні умови постачання. Частина 4. Труби з нелегованої та легованої сталі зі спеціальними властивостями для зниженої температури

ДСТУ 8724:2017 Вугілля кам’яне та шихти на його основі. Метод визначення тиску розпирання, який виникає під час коксування

ДСТУ ISO 22241-1:2009 Дизельні двигуни. Відновник оксиду азоту AUS 32. Частина 1. Вимоги щодо якості (ISO 22241-1:2006, IDT)

ДСТУ EN 16348:2017 (EN 16348:2013, IDT) Газова інфраструктура. Система керування безпекою (SMS) газотранспортної інфраструктури та система керування цілісністю трубопроводу (PIMS). Функційні вимоги

ДСТУ ISO 6143:2003 Аналіз газів. Методи компарування для визначення та перевіряння складу повірочних газових сумішей (ISO 6143:2001, IDT)

СТАНДАРТИ НОВІ

ДСТУ ГОСТ 13.2.015:2005 Репрографія. Копірографія. Метод визначання витрат тонера під час проявляння в електрофотографічних апаратах (ГОСТ 13.2.015-2001, IDT)

ДСТУ 7111:2009 Білково-вітамінні добавки. Загальні технічні умови

ДСТУ 7004:2009 Вулики. Технічні умови

ДСТУ 1681-96 Вироби текстильно-галантерейні штучні, виготовлені з тканин і полотен. Загальні технічні умови

ДСТУ 3155-95 Тренажери та моделювальні комплекси авіаційні. Терміни та визначення

Огляд законодавства України

Червень 2018 р.
Травень 2018 р.
Квітень 2018 р.
Березень 2018 р.
Лютий 2018 р.
Січень 2018 р.
Грудень 2017 р.
Листопад 2017 р.
Жовтень 2017 р.
Вересень 2017 р.
Серпень 2017 р.
Липень 2017 р.
Червень 2017 р.
Травень 2017 р.

Выбираем ОЗУ Exceleram:
4 важных параметра, которым стоит уделить внимание

Оперативная память - это то, без чего нереально представить полноценную работу ПК или лэптопа. Отсутствие структурного компонента, без которого невозможно функционирование системного программного обеспечения, ставит жирную точку на процессе работы компьютера в общем. Именно поэтому процессу выбора оперативного запоминающего устройства стоит уделить достаточно много времени и внимания. Важно помнить, что оперативка, как и все остальные комплектующие ПК, должна быть качественной, надежной и долговечной. Всем этим параметрам соответствует продукция торговой марки Exceleram ...(Полный текст)


"АВК-5" редакция 3.3.2.
7200 грн. с НДС.
Лицензионный сметный комплекс.



Бесплатно установка, начальное обучение.
Обновление "АВК-5" бесплатно
до 3.3.3. и далее (1 год)
от производителя.

В комплекте с лицензионным диском "АВК-5"
бесплатно

"Методическое пособие"

по работе в "АВК-5" и по составлению инвесторских смет, договорной цены, отчетной производственной документации для пользователей программного комплекса "АВК-5", а также

Учебный видеокурс работы в "АВК-5"

Подробнее о программе "АВК-5"...
Лицензионная программа "АВК-5" предназначена для автоматизированного определения стоимости строительства, осуществляемого в Украине, ориентирован на реализацию положений ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "ПРАВИЛА определения стоимости строительства" при составлении инвесторских смет, договорной цены, отчетной производственной документации.


Эксперт-Смета

Автоматизация составления сметной документации
4800 грн. на 1 ПК

Программный комплекс «Эксперт-Смета» предназначен для формирования проектно-сметной документации, подрядной документации, для расчета договорной цены и получения документов, связанных с учетом выполненных работ. При помощи данной программы, вы сможете составить смету с моментальным расчетом стоимости строительства, составить смету затрат и сделать смету на русском или украинском языке, благодаря встроенной системе автоматического получения документов, которая не зависит от языка на котором набирались документы.



АС-4 Кошторис - програма для складання кошторисів на будівельно-монтажні роботи та взаєморозрахунків у будівництві.
Стоимость поставки на 1 рабочее место 3360 грн. с НДС

АС-4 Графік - програма для календарного планування в будівництві.
АС-4 ПИР - програма для складання кошторисів на проектні роботи.
(Рекомендовано Міністерством будівництва, архітектури й житлово-комунального господарства України:Лист_10/11-114 від 12.12.2005 р.)
Навчання складанню кошторисів на проектно-вишукувальні роботи. Курси
АС-4 ПИР плюс - додатковий модуль до програми АС-4 ПИР:визначення вартості проектування на перших стадіях проектування із застосуванням бази об'єктів–аналогів, а також побудова КАЛЕНДАРНИХ ГРАФІКІВ ВИКОНАННЯ ПРОЕКТНИХ РОБІТ.
АС-4 Нерухомість - програмний комплекс з визначення вартості нерухомого майна з використанням витратного та порівняльного методичних підходів.
АС-4 Оцінка житла ( Багатоповерхівка + Малоповерхівка ) - програмний комплекс з визначення вартості мало- і багатоповерхових житлових будинків і їх частин.

Программа для автоматизации выписки и распечатки первичных документов
СКЛАД +
"Печать первичных документов"



Программа складского учета товаров, предназначена для выписки первичной бухгалтерской документации, ведения складского учета, а также элементарного анализа торговой деятельности предприятия:
- Платежное поручение
- Счет-фактура
- Расходная накладная
- Налоговая накладная
- Акт выполненных работ
- ПКО Приходный кассовый ордер
- РКО Расходный кассовый ордер
- Авансовый отчет
- Книга учета продаж
- Корректировка налоговой накладной
- Приход товара на склад
- Движение товара (Перемещение товара между складами)
- Списание товара со склада
- Отчеты:
-- Остатки на складах,
-- История прихода и расхода товара,
-- Оборотная и текущая ведомость,
-- Ведомость реализации.
- Закрытие месяца для формирования оборотной ведомости.

Скачайте бесплатно и попробуйте ее в работе
(без регистрации в программе через 10 дней будет отключена функция печати).
Если Вам понравилась программа - звоните
(044)223-85-36, (068)201-76-17 по вопросу регистрации.
Подробнее >>


Продукти ЛІГА:ЗАКОН.


Конфігурація БУХГАЛТЕР ЛАЙТ- найменша конфігурація інформаційно-правової платформи ЛІГА:ЗАКОН для бухгалтерів, що ведуть окремі вузькі ділянки. Містить в собі готові добірки матеріалів по конкретним питанням з бухгалтерського та податкового обліку. Основні модулі:Ситуації для бухгалтера, База податкових знань, Законодавство України, календар бухгалтера.
Ціна за 1 робоче місце:
Підключення 100 грн.
Абонентське обслуговування 380 грн./міс.

Електронне видання БУХГАЛТЕР&ЗАКОН – аналітичне видання для бухгалтера, що включає в себе аналітичні матеріали з рекомендаціями експертів компанії ЛІГА:ЗАКОН, доповнені таблицями, графікою, відео. Всі матеріали пов'язані гіперпосиланнями з базою НПА.
Ціна за 1 робоче місце:
Підключення 30 грн.
Абонентське обслуговування 280 грн./міс.

Електронне видання ЮРИСТ&ЗАКОН – аналітичне видання для практикуючих юристів, юрисконсультів, адвокатів, суддів, а також тих, хто зіштовхується з юридичними питаннями в повсякденному діловому житті. Всі матеріали видання супроводжуються посиланнями на НПА, що дозволяє більш глибоко проаналізувати матеріал.
Ціна за 1 робоче місце:
Підключення 35 грн.
Абонентське обслуговування 350 грн./міс.

Електронне видання Вісник МСФЗ (в Україні) – видання про практику застосування в Україні міжнародних стандартів фінансової звітності, в якому представлено огляд нових і переглянутих МСФЗ, а також аналізуються типові помилки в складанні фінансової звітності, розглядається роль інтегрованої звітності в розвитку бізнесу.
Ціна за 1 робоче місце:
Підключення 40 грн.
Абонентське обслуговування 420 грн./міс.

Система аналізу судових рішень VERDICTUM – пошуково-аналітична система та інструменти обробки, аналізу та класифікації текстів судових рішень. Надає можливість швидко підбирати максимально тотожні рішення по одному предмету і обставинам справи при роботі з найповнішою базою судових рішень.
Ціна за 1 робоче місце:
Підключення 85 грн.
Абонентське обслуговування 860 грн./міс.

Система перевірки та моніторингу бізнес-партнерів CONTR AGENT – сервіс дає можливість перевірки за кодом ЄДРПОУ клієнтів, постачальників, підрядників та інших осіб на предмет судових, податкових та інших критеріїв надійності.
Ціна підключення за 1 робоче місце 1 грн.
Абонентське обслуговування:
тариф BASIC 500 грн./міс.
тариф PREMIUM 825 грн./міс.

Електронне видання
ІНТЕРАКТИВНА БУХГАЛТЕРІЯ – це щоденні новини; база нормативно-правових актів України; професійні персональні консультації, бланки, форми, довідники (всі необхідні для роботи документи); додаткові сервіси («Календар бухгалтера», «Особистий асистент», «Мої документи»).
«Інтерактивна Бухгалтерія» допоможе Вам:
• бути в курсі професійних новин із поясненнями змісту нововведень;
підібрати аналітичні матеріали на тему, що Вас цікавить;
знайти потрібний нормативний документ;
знайти бланк звітності чи первинного документа;
підготувати запит до державного органу;
розібратися із змінами в нормативних документах на практиці (з числовими прикладами).
ТАРИФ ГАЗЕТА+ 95.00 грн.
ТАРИФ СТАНДАРТ 199.00 грн.
ТАРИФ ПРЕМІУМ 299.00 грн.

Информационно-справочная система
“Типовые УЗлы, Изделия и Конструкции”
Сборник графических альбомов типовых решений на DVD (720 грн.)

Все документы системы представлены в виде растровых графических файлов, полученных в результате сканирования бумажных оригиналов.
Удобная оболочка обеспечивает просмотр, поиск и печать нужных документов.
Bспользовать электронные документы, объединенные в ИСС " ТУзИК-с", удобнее, чем изданные в типографии^
1. Программная оболочка позволяет осуществлять быстрый поиск нужного документа.
2. Электронные документы, объединенные в ИСС " ТУзИК-с ", обходятся в 5-10 раз дешевле бумажных документов.
3. Любой документ будет у Вас всегда под рукой, даже если в этот момент им пользуется другой сотрудник.
4. Возможность изготовления неограниченного количества копий документов.
Компьютерная программа «M.E.Doc IS»
(My Electronic Document International Standard) - это Ваш лучший помощник в работе со всеми типами документов в электронном виде:налоговые накладные, акты, счета и отчеты. Это новейший программный продукт для предприятий различных сфер деятельности, независимо от системы налогообложения, созданный на основе зарекомендовавшей себя на рынке системы «M.E.Doc».

Компьютеры и комплектующие, офисная техника, магнитные носители, расходные материалы